• Botanik Garden teríték

Gyakori kérdések

Hogy érem el az ügyfélszolgálatot?
A Home Classic munkatársait telefonon, a +36 30 371 9197 vagy a +36 30 49 327 49 számon, az info@home-classic.hu e-mail címen, vagy ide kattintva érheti el.
Telefonon az alábbi időpontokban állunk vásárlóink rendelkezésére:
hétfő – péntek: 9.00 – 17.00
szombat: 9.00 – 12.00
vasárnap: szünnap
Megrendelését természetesen hétvégén, ünnepnapokon is feladhatja (oldalainkat lehetőség szerint munkaszüneti napokon is figyelemmel kísérjük).

Hány nap múlva kapom meg rendelésemet?
A raktáron lévő termékek a megrendelést követően 2-4 munkanapon belül megérkeznek a vevőhöz. Azoknak a termékeknek a szállítási ideje, melyek nincsenek raktáron, de rendelhetőek, a megrendeléstől számított 2-3 hét. Amennyiben valamilyen oknál fogva késedelem lenne, erről e-mailben  tájékoztatjuk a vásárlót és jelezzük a kiszállítás várható időpontját.
A megrendelt termék feladásáról e-mail-ben értesítést küldünk. Az értesítésben megadjuk a Magyar Posta Csomagküldő szolgálatától kapott küldeményazonosító számot és annak módját, hogyan tudja a csomag útját figyelemmel kísérni a feladás kezdetétől.

Honnan tudhatom mi van raktáron?
A termék leírásánál minden esetben szerepel, hogy az adott termék raktáron van-e. Azok a termékek, melyeknél „elfogyott” szerepel, pillanatnyilag nem rendelhetők, de néhány hét múlva ismét érkezik belőlük és feltöltjük a raktárat. Számos olyan termék is szerepel ajánlatunkban, melyek egyáltalán nincsenek raktáron, ezeket mi is csak megrendelésre rendeljük meg a gyártótól. Ezek a termékek általában a megrendelés után 2-3 héttel a vásárlónál vannak. Itt a “rendelésre” felirat olvasható. Ha késedelem lenne a szállításban, erről tájékoztatjuk a megrendelőt.

Meg tudom-e személyesen nézni a termékeket vásárlás előtt?
A Home Classic székhelye Budapesten van ugyan, a raktár azonban nem ugyanott, hanem a Balaton melletti Alsóörsön található. Amennyiben szeretné a terméket vásárlás előtt megtekinteni, előre egyeztetett időpontban Alsóörsön van rá lehetőség.

Átvehetem a terméket személyesen is?
Kivételes esetben, előre egyeztetett időpontban személyesen is át tudja venni a terméket, amennyiben ezért Alsóörsre látogat.

Hol találom meg a termék részletes adatait?
A webáruházban az egyes termékek leírásánál a „további információk” gombra kattintva találja meg a pontos méreteket, anyagot, műszaki adatokat.

Mennyibe kerül a szállítás?
A csomagokat az MPL-el szállítjuk ki. 20.000 Forint feletti összegű vásárlás esetén nem számítunk fel szállítási költséget. A szállítási díj 20.000 Forint alatti vásárlás megadott címre történő szállítása esetén 1.800.-Forint. A Home Classic webáruházban tud PostaPontot is választani. Ebben az esetben a szállítási díj csak 1.600 Forint. 4.000 Forint érték alatti vásárlás esetén a szállítás díja eltérő a fentiektől, ebben az esetben csak 1.300 Forint szállítási díjat számolunk. Az utánvét költsége minden esetben 300 Forint.

Az oldalon látható szállítási díjak Magyarország területén történő kiszállításra vonatkoznak. Ha külföldi címre szeretné a szállítást, kérjen ajánlatot!

Hogyan fizethetek?
Fizetni lehet előre történő átutalással, bankkártyával a SimplePay-en keresztül, vagy utánvéttel a csomag átvételekor a futárszolgálatnál, vagy a PostaPonton. A futárszolgálatnál, a postán, vagy a postapontokon – a helytől függően – bankkártyával is lehet fizetni. Amennyiben az előre utalást választja, úgy kérjük az összeget a honlapon megadott számlaszámra előre átutalni, mert a csomagot csak az összeg befolyása után küldjük ki.

Nem kaptam visszaigazolást…
Ha regisztrációjáról, illetve rendeléséről 5 percen belül nem kap visszaigazoló e-mailt, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknál és mi fel fogjuk venni Önnel a kapcsolatot.

Hogy tudom visszamondani a rendelést?
Rendelését a feladást megelőzően telefonon, vagy e-mailben is lemondhatja. A már kiküldött és átvett terméket – ha 14 munkanapon belül jelzi felénk elállási szándékát – sértetlen állapotban, eredeti csomagolásban visszajuttathatja címünkre. A kifizetett összeget legkésőbb a termék visszaérkezését követő 30 napon belül a megadott bankszámlára visszautaljuk. Ilyen esetben a visszaküldés költsége a vásárlót terheli.

Van e lehetőség a termék cseréjére?
Szerencsére ritkán, de előfordulhat, hogy a megrendelt termék mintájáról, méretéről az átvételt követően kiderül, hogy nem tetszik, másik mintát, méretet szeretne. Amennyiben a termék eredeti csomagolása sértetlen, úgy segítünk a módosított mintára, méretre történő cserében. A postaköltségek, az esetleges árbeli különbségek azonban a vásárlót terhelik.

Mi történik, ha a csomag megsérül szállítás közben?
Kérjük, hogy az átvételkor a terméket vizsgálja át és ha sérülést tapasztal, azt jelezze a legközelebbi postahivatalban, hogy a jegyzőkönyvet fel tudják venni! Ha a dobozon átvételkor sérülést tapasztal, akkor vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral.

Akciós termékekről
A Home Classic webáruházban egész évben kínálunk akciós termékeket. Ezek lehetnek szezonális termékek, vagy olyan termékek, melyekből már csak egy-két darab van raktáron és nem tudunk többet beszerezni belőle, mert a gyártó ezt a mintát, vagy formát már nem gyártja.A Skeppshult öntöttvas ajánlatból minden hónapban más-más terméket kínálunk kedvezményes áron, kezdő öntöttvas használóknak “ismerkedési ajánlatként”.

Shopping Cart