• Botanik Garden teríték

Általános vásárlási feltételek

A web-oldalakon való böngészéshez, a webáruház felkínált termékeinek nézegetéséhez nincs szükség regisztrálásra. Webáruházunkban, kihasználva az Internet adta lehetőségeket, tradícióval, innovációval rendelkező vállalatok elegáns, felső kategóriás, prémium osztályba sorolható termékeit, használati eszközeit, ajándéktárgyait, azok nagyobb távolságból történő vásárlási lehetőségeit kínáljuk fel. Célunk, hogy vásárlóink kívánságainak eleget tegyünk, és az ELADÓ-VÁSÁRLÓ kapcsolat ne csak egyszeri vásárlásra korlátozódjon, hanem visszatérő vendégként, hosszú időre fennmaradjon. Üzletünk jelenleg kizárólag on-line üzlet formájában üzemel.

Az alábbi összefoglalt Általános Vásárlási Tájékoztató (ÁVT) tartalmazza egyben azokat az Általános Üzleti Feltételeket is, melyek az elektronikus üzleti forgalom, távvásárlás tekintetében a VÁSÁRLÓ-ra és az ELADÓ-ra vonatkoznak, tartalmazva azok jogait és kötelezettségeit is.

1. A szerződés érvényességi területe

Valamennyi, a HOME-CLASSIC web-áruház, – tulajdonosa és üzemeltetője Potsubay Béla Sámuel EV – által történő szállításra, az áruháznál történő vásárlásokra, a vásárlók kiszolgálására, az alábbi Általános Üzleti Feltételek érvényesek. Ezen feltételektől való eltérésre csak a két szerződő fél (VÁSÁRLÓ és ELADÓ) előzetes írásbeli megállapodása esetén van mód.

2. A szerződéses partnerek: A: ELADÓ és B: VÁSÁRLÓ

A: ELADÓ: A vásárlási megállapodás egyik oldalról a HOME-CLASSIC web-áruház tulajdonosával Potsubay Béla Sámuel EV (Egyéni Vállalkozó) jön létre.

Adatok/Elérhetőség:

Név: Potsubay Béla Sámuel EV

Székhely: 1185 Budapest Duna u. 30

Nyilvántartási szám: 7853505

Adószám: 70506417-1-43

EU adószám: HU 70506417

Bankszámla adatok:

OTP Bank 8230 Balatonfüred Petőfi S. u. 8.

SWIFT/BIC: OTPVHUHB

Számla-adatok:

Számlatulajdonos: Potsubay Béla Sámuel

számlaszám: 11748069-20034395-00000000

IBAN: HU46 1174 8069 2003 4395 0000 0000

Telefonszám: +36-30-371-9197

E-mail: info@home-classic.hu

Web: www.homeclassic.hu

Elérhetőség: munkanapokon 09:00-17:00 között, szombaton 09:00-14:00 között vagyunk telefonon az Önök számára elérhetőek.

A raktárunk nem a cég székhelyén található, így ott a termékek megtekintésére, vagy átvételére nincs lehetőség.

B: VÁSÁRLÓ: Az a cselekvőképes természetes, vagy jogi személy, aki a www.home-classic.hu weboldalain keresztül a megrendelést leadta, egyben az Általános Üzleti Feltételeket ezzel elfogadta.

3. Ajánlat és szerződéskötés

3.1. A www.home-classic.hu webáruház oldalain megjelent áru nem jelent még kötelezően jogilag megkötött szerződést, nem is kötelezhető az ELADÓ a web-oldalakon feltüntetett termékek kötelező értékesítésére. A web-oldalakon feltüntetett képek/adatok csupán egy felhívást jelentenek a bemutatott termékekre szóló megrendelés leadására. A web-oldalakon feltüntetett adatokat a legnagyobb gondossággal helyezzük el, az elírás és tévedés jogát azonban fenntartjuk. A web-oldalakon megjelenő képek színei a különböző számítógépeken, képernyőkön eltérő színárnyalatokkal jelenhetnek meg, ezért felelősséget nem tudunk vállalni. Ugyancsak nem tudunk felelősséget vállalni a gyártók által esetleg megadott hibás adatok miatt.

3.2 A megrendelés gomb lenyomásával a VÁSÁRLÓ az akaratát jelzi, hogy a web-oldalon feltüntetett árut meg kívánja vásárolni. A vásárlási megállapodás akkor jön létre, zárul le, ha a VÁSÁRLÓ megrendelését az ELADÓ e-mail-ben visszaigazolta, illetve, ha a megrendelést lezáró fizetést követően az ELADÓ az árut a VÁSÁRLÓ számára leszállította.

4. Árak és szállítási költségek

A feltüntetett árak bruttó árak. A termékek árait a leggondosabban próbáljuk feltüntetni, az árváltozás jogát fenntartjuk. A termék ára mellett szállítási költséget és utánvét esetén utánvéti költséget számolunk fel. Első sorban a Magyar Posta szolgáltatásait vesszük igénybe. A szállítási költség eltérő aszerint, hogy a VÁSÁRLÓ címre, vagy Posta-Pontra kéri a szállítást, illetve hogy átutalással, bankkártyával fizet, vagy utánvéttel kéri a csomagot. A szállítási költség nagyságát a VÁSÁRLÓ a megrendelésben látja. 20.000 Forintnál nagyobb értékű vásárlás esetén a szállítási költséget átvállaljuk.

Igény esetén külföldi címre is szállítunk. Ebben az esetben az árú teljes árát, valamint a szállítási költséget kérjük előre átutalni, vagy bankkártyával kifizetni. A külföldi szállítási költségek nem egyeznek a fent feltüntetett belföldi költségekkel és a nagyobb összegű rendeléseknél is számolunk szállítási költséget. Külföldi címre történő rendelés esetén először egy árajánlatot küldünk az érdeklődőnek a szállítási költség feltüntetésével.

5. Szállítási idő

Az egyes áruk bemutatásánál a “raktárról rendelhető” áruk esetében 1-3 munkanap a szállítási idő, amennyiben a kiválasztott termék nincs a raktárunkban és a “megrendelhető” jelzés olvasható, akkor 10-30 munkanap eltelhet, míg az árut a gyártótól megkapjuk. A várható szállítási időpontról természetesen tájékoztatjuk  megrendelőinket.

6. Rendelés, vásárlás menete

Az oldalakon történő böngészéshez és vásárláshoz nincs szükség regisztrációra. Megrendelést azonban kizárólag írásban tudunk elfogadni.

A kosár tartalmát a jobboldalon elhelyezett “kosár tartalma” menüben lehet ellenőrizni és módosítani. A vásárlás gomb lenyomásával ismételten megjelennek a megadott szállítási és fizetési adatok, majd a vásárlási szándék ismételt megerősítésével válik aktívvá a megrendelés.

Új: 2020. júliusától már minden magyar adóalany részére kiállított számláról online adatot kell szolgáltatni, ezért kérjük, hogy amennyiben céges címre kéri kiállítani a számláját, úgy az adószámát is adja meg a rendelésnél az erre a célra kialakított négyzetben.

Természetesen, amennyiben a nyomtatvány kitöltése valamilyen nehézségbe ütközne, a megrendelést e-mail formájában is elfogadjuk.

Megrendelését rövid időn belül visszaigazoljuk, a visszaigazolásunkat követően válik a VÁSÁRLÓ rendelése véglegessé.

Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a kitöltendő szállítási és fizetési adatok megadása során, amennyiben értelmezhetetlen, hamisnak tűnő adatokat kapunk, azokhoz tartozó megrendeléseket minden indoklás nélkül töröljünk.

7. Fizetés

A megrendelést minden alkalommal, a költségek magadásával, írásban visszaigazoljuk. Raktáron lévő termékek esetén a VÁSÁRLÓ választhat, hogy óhajtja-e az áru és a szállítás költségét előre átutalni, vagy utánvéttel megadott címre, vagy postapontra kéri a kiszállítást. Utánvét esetén a fizetés átvételkor a szállítónál, vagy a postaponton történik. Ez történhet készpénzzel, vagy a Magyar Postától kapott információ szerint bankkártyával is.

Ha a kiválasztott termék nincs raktáron, a termék vételárának 50 százalékát kérjük előlegként a bankszámlánkra átutalni. Az előleg beérkezéséről előleg számlát küldünk és megrendeljük az árut. A végleges fizetés az áru megérkezése után, a fennmaradó összeg előzetes átutalásával, vagy utánvét esetén, kiszállításkor történhet. A megrendelt áru, annak teljes költségének (beleértbe az esetleges szállítási költséget is) kifizetéséig az eladó tulajdona marad.

8. Garancia

Termékeinkre – rendeltetés-szerű használatuk mellett – 1 éves garanciát biztosítunk. Szakszerűtlen használatból, szakszerűtlen szerelésből adódó hibák javítására nem vagyunk kötelezhetőek.

Sok termékünkre a gyártók egy évnél hosszabb (akár több éves) garanciát is kínálnak, ezeket külön jelezzük. Kérjük ezért is különösen ügyeljenek a számlák megőrzésére. A termékek többsége, gyártásuk során, forgalmazásuk előtt, többszörös minőségi ellenőrzésen megy keresztül. Előfordulhat, hogy a termékekre szóló esetleges panaszt a gyártó csak akkor fogadja el, ha a panaszt a gyártó szakszervize (ez lehet azonban a gyártó telephelyén is) a hibásnak ítélt termék előzetes vizsgálatát követően jogosnak tartja. Ebben az esetben a vevőnek a saját költségére kell az árut a gyártó szakszervizébe (telephelyére) szállíttatnia. Magunk részéről ebben az esetben a levelezésben tudunk segíteni.

Kérjük, hogy az áru átvételekor a szállítmányozó jelenlétében győződjenek meg a csomagolás sértetlenségéről. Amennyiben sérültnek, benyomottnak érzik a csomagolást, úgy bontsák fel a csomagot, ellenőrizzék az áru sértetlenségét és ha sérült lenne, vetessenek fel jegyzőkönyvet a szállítóval. A sérült termék cseréjét  a lehető legrövidebb időn belül megoldjuk.

9. Elállás joga

A termék kézhezvételétől számított nyolc napon belül a 17/1999 kormányrendelet szerint a vásárló írásban elküldött levelével elállási jogát gyakorolhatja. Ez alól kivétel képez a fogyasztó egyedi megrendelésére legyártott, leszállított áru. Amennyiben a terméket a VÁSÁRLÓ használatba vette és nem tudja az árut hiánytalan csomagolásban, karc és sérülésmentesen a HOME-CLASSIC web-áruház telephelyére visszajuttatni, úgy nem áll módunkban a terméket visszavásárolni.

Az elállási jog gyakorlásából keletkező, a termékek visszaszállításával kapcsolatos költségeket a VÁSÁRLÓ viseli.

Az ELADÓ a termék árát elállási jog gyakorlása esetén a vevőnek az áru visszaérkezését követően a lehető leghamarabb, legfeljebb 30 napon belül a vevő által megadott bankszámlára visszautalja.

10. Adatvédelem

A HOME-CLASSIC webáruház üzemeltetője a megrendelő adatait, a számlákat – az esetleges utólagos nézeteltérések kezeléséhez – tárolja, azokat azonban harmadik félnek nem adja ki, kivéve a szállításhoz szükséges adatokat a szállítást végző alvállalkozóknak. Ezeket az adatokat az alvállalkozók nem adhatják tovább. Az ELADÓ a vevőt nem ostromolhatja akciókkal, újabb vásárlási felhívásokkal csak abban az esetben, ha a VÁSÁRLÓ erre külön engedélyt adott. Az ELADÓ az adatok kezelése során az Adatvédelmi Törvény rendelkezései szerint jár el.

11. Egyéb rendelkezések

Vitás kérdésekben a Polgári Törvénykönyv idevonatkozó irányelvei szolgálnak útmutatóul. Bíróság székhelyeként a Budapest XVIII és XIX  Kerület Bírósága illetékes.

Shopping Cart